feribaa: 2010.04.15 10:42:33 |
Üdv Mindekinek! Nem tudja valaki, hogy hol foglalkoznak samsung merevlemez garanciális javításával vagy legalábbis hibamegállapításával? Bad sectoros a hard disk sentinel szerint, ami a kiskereskedõ szerint nem igaz... Engem pedig nem hagy nyugodni a dolog mert egy 3 hónapos 500Gbyte-os vinyónak nem szabadna bad sectorosnak lennie szerintem... összesen 20 órát ha volt használva.. Mint kiderült Budapesten a vésõ útcában nem veszik át... pedig a webes ügyfélszolgálatuk õket ajánlotta...!!?? :S Minden esetre reklamálok megint a netes ügyfélszolgálatnál, de ha valaki tud rá infót azt nagyon megköszönném... Üdv, feribaa
|
Tron: 2010.04.15 11:16:06 |
Üdv! Röviden: sehol. Konkrétan: nincs szervíz. Részletesen: A kereskedõnél (akitõl vetted) kell leadni, õ visszaküldi a központba. Nyomtass mellé everest riportot, vagy kérd meg a kereskedõt, hogy mutassa meg: szerinte mért nincs BAD. Egyik fórumon egy emberke azt írta, hogy (mivel a kereskedés idõközben megszûnt) sikeresen vette fel a kapcsolatot közvetlenül a gyártóval (angoltudás ajánlott) és sikeresen cseréltette ki az amúgy 3 év gyári garival forgalmazott lemezt.
|
Lacika2: 2010.04.15 16:15:38 |
üdv 2.5 seagate sata 500GB-os hdd kb 3 nap után behalt...ha gépbe kerül ha csak másodlagosnak is be sem tölt az oprendszer...lehet,vagy érdemes ezeket valahol javíttatni?...gari nincs mert számla nincs meg.
|
peticske: 2010.04.15 16:38:05 |
Hali! Azt hiszem, Tron erre gondolt: [LINK] Egy próbát megér...
|
feribaa: 2010.04.15 18:58:05 |
Üdv! Köszönöm a tanácsokat! Ha nem megy sehogy reklamálok külföldön én is, egy próbát valóban megér! Köszönöm! feribaa
|
Elaci: 2010.04.15 19:53:05 |
Én úgy tudom hogy a gyártónál is lehet reklamálni a sorozatszám alapján. Meg lehet keresni az adatbázisukban is.
|
feribaa: 2010.04.16 20:27:37 |
Közben kiderült hogy azért nem vette át a magyarországi samsung képviselet mert nem a hazai beszerzésbõl való darab... :S Kinyomtattam a S.M.A.R.T. jelentést és visszavittem a boltba ahol vettem és megkértem a tulajt hogy küldjék vissza a nagykernek... De fogadkozott a boltos hogy úgysem cserélik ki mert a surface teszt nem hoz hibát... Én meg mondom hogy a Smart jelentés miért jelez már 110 bad szektort....?!! ami tegnap még 89 volt...:S Na meglátjuk mi lesz... Remélem visszaküldik és nem kamuznak... feribaa
|
Ehhez a témához már több mint 30 napja nem érkezett hozzászólás, így lezárásra került.
|
Belépés