elektrONline - Távjavítás üzenőtábla :: Samsung merevlemez
Vissza az elektrONline címlapjára !

Ha valamilyen készülék építése, vagy javítása közben tanácsra, segítségre lenne szüksége, küldje el Távjavítás üzenőtáblánkra !

<< Vissza az előző listához <<         >> Új téma indítása >>

Teljes lista megjelenítése
a legfrissebektől kezdve

367078
Samsung merevlemez

Az eddig feltett összes kérdés címében
vagy tartalmában kereshetsz:


 

Belépés

feribaa:
2010.04.15
  10:42:33
Üdv Mindekinek!

Nem tudja valaki, hogy hol foglalkoznak samsung merevlemez garanciális javításával vagy legalábbis hibamegállapításával?
Bad sectoros a hard disk sentinel szerint, ami a kiskereskedõ szerint nem igaz... Engem pedig nem hagy nyugodni a dolog mert egy 3 hónapos 500Gbyte-os vinyónak nem szabadna bad sectorosnak lennie szerintem... összesen 20 órát ha volt használva..

Mint kiderült Budapesten a vésõ útcában nem veszik át... pedig a webes ügyfélszolgálatuk õket ajánlotta...!!?? :S

Minden esetre reklamálok megint a netes ügyfélszolgálatnál, de ha valaki tud rá infót azt nagyon megköszönném...

Üdv,
feribaa

Tron:
2010.04.15
  11:16:06
Üdv!
Röviden: sehol.
Konkrétan: nincs szervíz.
Részletesen:
A kereskedõnél (akitõl vetted) kell leadni, õ visszaküldi a központba.
Nyomtass mellé everest riportot, vagy kérd meg a kereskedõt, hogy mutassa meg: szerinte mért nincs BAD.
Egyik fórumon egy emberke azt írta, hogy (mivel a kereskedés idõközben megszûnt) sikeresen vette fel a kapcsolatot közvetlenül a gyártóval (angoltudás ajánlott) és sikeresen cseréltette ki az amúgy 3 év gyári garival forgalmazott lemezt.
Lacika2:
2010.04.15
  16:15:38
üdv

2.5 seagate sata 500GB-os hdd kb 3 nap után behalt...ha gépbe kerül ha csak másodlagosnak is be sem tölt az oprendszer...lehet,vagy érdemes ezeket valahol javíttatni?...gari nincs mert számla nincs meg.

peticske:
2010.04.15
  16:38:05
Hali!
Azt hiszem, Tron erre gondolt: [LINK]
Egy próbát megér...
feribaa:
2010.04.15
  18:58:05
Üdv!

Köszönöm a tanácsokat! Ha nem megy sehogy reklamálok külföldön én is, egy próbát valóban megér!

Köszönöm!
feribaa

Elaci:
2010.04.15
  19:53:05
Én úgy tudom hogy a gyártónál is lehet reklamálni a sorozatszám alapján.
Meg lehet keresni az adatbázisukban is.

feribaa:
2010.04.16
  20:27:37
Közben kiderült hogy azért nem vette át a magyarországi samsung képviselet mert nem a hazai beszerzésbõl való darab... :S
Kinyomtattam a S.M.A.R.T. jelentést és visszavittem a boltba ahol vettem és megkértem a tulajt hogy küldjék vissza a nagykernek... De fogadkozott a boltos hogy úgysem cserélik ki mert a surface teszt nem hoz hibát...
Én meg mondom hogy a Smart jelentés miért jelez már 110 bad szektort....?!! ami tegnap még 89 volt...:S
Na meglátjuk mi lesz... Remélem visszaküldik és nem kamuznak...

feribaa


Ehhez a témához már több mint 30 napja nem érkezett hozzászólás, így lezárásra került.