Az eddig feltett összes kérdés címében vagy tartalmában kereshetsz:
*a kereső nem keres a válaszokban, további hozzászólásokban. Erre jelenleg a címlapon lévő Google kereső használható
|
ernoe: 2010.07.11 11:04:11 |
Üdv ! Gondjaim vannak az "A" Omegámmal. Már egy ideje be be villogott a sárga motorhibát jelzõ visszajelzõ. Utóbbi idõben kicsit gyakrabban, de minden rendben mûködött. Tegnap Balatonon járó motornál kigyulladt a töltésjelzõ. Azt hittem ékszíj esett le, de nem. Aztán gázadásra kialudt a töltésjelzõ, és a figyelmeztetõ visszajelzõ. Úgy tûnt, helyreállt a rend, hazaindultunk vele. Pest környékén tankoláskor tudatosult, hogy egyáltalán nem volt töltés. Végül is hazajutottunk vele. Ma hajnalra az akkut feltöltöttem, és megvizslattam a rendszert. Nincs töltés, de a töltésjelzõ, és a figyelmeztetõ visszajelzõ sem üzemel. Sem gyújtás alatt, sem indításkor, vagy járó motornál. Tudja esetleg valaki, hogy mi mehetett el rajta ? Mármint generátor, fesszabályzó, esetleg valami relé? Illetve, mivel lennének rajta más javítanivalók is, keresek egy hasonló példányt donornak. Mármint 92-93-as élénkpiros Omega "A" kombit, C20NE motorral. Klíma, automata váltó elõny. Köszönöm, elõre is ! Ernõ
|
bandita: 2010.07.11 13:47:29 |
Hali, Nem tudom milyen rendszerû az autód töltés-szabályozása, az ujabbaknál és néhány japánnál a motorvezérlõ szabályozza a töltést, míg a klasszikus megoldás a feszültségszabályozó a forgórész gerjesztésének szabályozásával. Nézd meg a szénkeféket, és a gerjesztõ körét, a forgórészt. A forgórész gerjesztése a töltésjelzõ lámpával sorosan van kapcsolva, így kereshetsz ebben a körben kontakt hibát is. Ha ezek rendben, elképzelhetõ az egyenirányító hibája is, és sajnos afeszültség szabályozó is. Ezek mind be vannak építve a generátorba. Sok sikert üdv András
|
Kecsuka: 2010.07.11 16:44:35 |
Helló! Ha Pest környéki vagy keresd meg Budaörsön Huszár Bélát Árok út 7. Szinte biztos hogy szétperget már a generátorod forgórészén a csúszógyûrû meg a szénkefék meg szabályzó, plusz egyenirányító. Nekem a Vektrába rohadt le a generátor két éve, családi kirándulás közben. Opel betegség ez, a legnagyobb melegben amikor a klíma megy ezerrel akkor a már végét járó alkatrészek lavinaszerûen adják meg magukat. A fent említett úriember nagyon korrekt volt velem. A márkaszervizek 100-120 ezere beszéltek de csak 1-2 nap múlva tudták volna elvállalni. Béla 55 ért cserélte felújítottra 3 óra alatt. Késõbb megtudtam, ha bármelyik pesti márkaszervizbe csináltatom meg a kocsit a generátort Béla újította volna fel. Az idõtényezõ sem semmi, mert a hiba Hétfõ reggel következett be és már este otthon szürcsöltem a hideg sör Pesttõl 300 kilóméterre. Üdv: Kecsuka!
|
Gábor Rapp: 2010.07.11 17:57:53 |
hali.ha olyan van rajt mint a kadetten meg az astrán akkor keress meg mert van 2 plussz generátorom.
|
ernoe: 2010.07.11 21:09:16 |
Köszönöm az infókat ! Sajnos, erre az autóra már vétek lenne 55-öt költeni. Valószínûleg valami bontott generátor lesz a vége, ha tényleg az a baja. Illetve van is itthon egy valahol, de egy nagyobb Omegáé volt, nem teljesen egyezik meg vele. Az enyébnem C20NE motor van, a generátoron hátul egy zavarszûrõ kondi, illetve két csavaros csatlakozó van. Holnap meló után leszerelem, aztán remélhetõleg okosabb leszek. Ernõ
|
Dénes Tibor: 2010.07.12 08:12:01 |
Sziasztok! Nekem 2éve volt ilyesmi gondom vw passat 1.9tdi-vel. Komplett csúszógyûrû+kefe csere,munkadíjjal 18-ban megállt. Mekkora motor van az omegádban? Mikori évjárat? Üdv:Tibi
|
Ehhez a témához már több mint 30 napja nem érkezett hozzászólás, így lezárásra került.
|
Belépés
|