Lizák László: 2017.01.18 20:27:56 |
Sziasztok. Szeretném megtudni az egy hónapos samsung smart tv miért kapcsol ki aztán be 2-3 mpre. Elõször fél óránként aztán sürüsödik.
|
h.zoltan: 2017.01.18 20:50:10 |
Üdv!A távval elvileg resetelhetõ,neten nèzz utánna youtube-ról lestem le nem túl règ.Ha nem segít,akkor vissza gariba.
|
flyman: 2017.01.18 21:00:22 |
Szia! Egyértelmû, h garba kell javíttatni, keresd a márkaszervizt! Üdv flyman
|
Jakab János: 2017.01.18 23:32:06 |
Üdv. László,a tv pontos tipusát megírhatná,ha valóban érvényes garanciával rendelkezik a készüléke,és a kezelési utasítását elolvasta,akkor minél hamarább vigye el a kijelölt márkaszervizbe,vagy keressen engem,vagy valamelyik közel lakó kollégát. Üdv.: Jakab János.
|
h.zoltan: 2017.01.19 09:32:05 |
Távon nyomni õket egymás után:info,menü,mute,power.Hátha bejön.
|
Interlacee: 2017.01.19 11:36:16 |
Hali! H.Zoltán nem kéne a tulajt arra biztatni, hogy a garanciális készülék szoftjába kotorásszon ! Elhiszem, hogy Te értesz hozzá, de a tulaj nem biztos...
|
h.zoltan: 2017.01.19 20:00:46 |
Ez a reset kód,amit megadtam,ez nem jár garancia vesztèssel.
|
h.zoltan: 2017.01.19 20:02:07 |
Ez nem szoftver mahináció.
|
F-Yoci: 2017.01.22 22:05:49 |
Üdv! Nem szoftver, de szervizmenü. Ami szintén tilos garanciális korban, mivel akár nehezéket is csinálhat a TV-jébõl egy hozzá nem értõ, ha nem tudja mit piszkál el. h.zoltán, szerintem Te sem tudod, mi mire való, mivel ez a gombkombináció nem RESET, így pláne nem kéne biztatni ilyenre egy laikust.
|
Ehhez a témához már több mint 30 napja nem érkezett hozzászólás, így lezárásra került.
|
Belépés