Sziasztok . Hátha van közöttetek aki ért az autó villamossághoz. Adott egy 12 éves I20 as , az asszonyomé. Nem indul. Szikra van ,az üzemanyag eljut a befecskendezőig. Vagyis az injektor nem kap áramot. Az immo lámpa indítózás közben elalszik. Hibakód nincs. Két hete lett benne cserélve üzemanyag szivattyú, állítólag 3,5 baros, nem én cseréltem . Utána ment is egy darabig, csak kétszer kellett ráindítózni. Tudja e valaki , hogy ebben a szarban mit tilt le az immo? Mert ha csak a befecskendezést, akkor akár az is lehet a baj. Ötlet?
Már egy ismerős szerelőnél van, de ő sem boldogult vele tegnap délután. Nekem meg hiányos a tudásom . Nem tudom mit tilt az immo és a főtengelyen egy vagy több szenzor van -e? Mert ha csak egy akkor azzal nem lehet baj, mivel szikra van.
Köszi . Már kb két hete a szivattyú cserénél is dobta a szenzor hibát , de kitörölte belőle és ment is egy hétig. De mint írtam ,kétszer kellett ráindítózni. Most viszont nincs hibakód. Hogy b...a meg a gazdája , vagy én őt. Az asszonyomé. :-)
Innentől csak okoskodom és ha hülyeséget írok, akkor bocsásson meg nekem az autószerelő szakma. Azt gondolnám,hogy ez a szenzor egy proxi szenzor és valami bütyköt néz a főtengelyen. Lehet valami közbülső vezeték zárlat, ami miatt a szenzor folyamatos jelet adott, de nem a szenzor hiba miatt, hanem a kapcsolt és a B+ zárlata miatt, ezért dobta a hibát. A rázkódás miatt a zárlat megszűnt és így semmilyen jelet nem ad, mert mondjuk a kapcsolt szál elszakadt. A motor vezérlőnek meg nincs annyi esze,hogy felismerje a hibát. De ez csak okoskodás...
Akár ez is lehet , logikusnak tűnik. Amikor elkezdett vacakolni , utána néhány óra állás után háromszor beindult , majdnem haza értünk vele, de tankoláskor magától leállt. Elhúzattuk szerelőhöz, szivattyú csere után, ami szerintem is rossz volt ment egy hétig úgy hogy kétszer kellett ráindítani. Azért vittem el szerelőhöz , mert már akkor összetettebb hibának tűnt. Most is ő görcsöl vele az én tudásom már ehhez kevés, de az övé is , úgy tűnik
Sziasztok! Nekem is egy vén koreai Daewoo Lajos van. Amikor elpusztult az immo, csak az injektorokat tiltotta. AC ment, szikra is volt. Aztán ki lett ütve az agyából az immo és fizikailag is kiszereltem (ennél külön dobozban volt a kormányoszlop alatt). Többször is furán viselkedett az immo ledje, mielőtt végképp megdöglött. Mondjuk ha egyszer elindult, magától sosem állt le, csak néha nem akart beindulni.
Hozzászólás ehhez a témához :
Az ön neve:
E-mail:
Tárgy:
Üzenet:
Biztonsági kód:
Írd be a biztonsági kódot, vagy ha regisztrált felhasználónk vagy, akkor a jelszavadat :