Én biztosan nem adnék érte ennyi pénzt, főleg, hogy nem is teljesen szabályos...
A lámpa H7-hez lett tervezve, és azért már elég régóta velünk van a H7 is, bizonyított ;-)
Ha a lámpa jó (foncsor és üveg nincs bemattulva, elöregedve) , akkor a H7 izzóval is jól lehet látni. Ha már kaka a lámpa, azon meg a LED sem fog segíteni.
Nekem az előző autómban kanyarkövető Xenon volt, azt szerettem ;-) Most H7 van, de sajnos projektoros: egy egyszerű halogén izzós trükkmentes lámpának örülnék a legjobban.
Nem olcsó az már biztos. Ezért is gondolkodom rajta. Meg a jogszabályok. Osram Night Breaker 200 H4 +200% halogén izzó van a kocsiban. Új korában szépen világított. (2021.10 hó-ban volt vásárolva) Most, hogy öregszik már nem világit annyira erősen. A fény inkább már sárgás, mint a hagyományos izzóknál. Távolsági az jó. (ritkán volt használva) Inkább a városban közlekedek este. A lámpa jó (foncsor és üveg nincs bemattulva) .
Ami nem azt jelenti, hogy akkor tönkre fog menni, hanem inkább azt, hogy addigra (annyi óra működés alatt) már a wolfram-ból sok elpárolog, és felgőzölődik az izzó üvegére belülről, így az izzó fényereje már kevesebb lesz, mint amennyi "belefér" ;-)
Nálunk a buszoknál különösen szembetűnő a dolog (és a szervizesünk mondta ezt a párolgós - kicsapódós dolgot el nekem) , mert vacak minőségű projektoros lámpáik vannak. Eléggé hamar eljön az, hogy már alig világítanak a tompítottak: kicserélem az izzókat új pont ugyanolyanra, és máris megjön a fényerő. Egy időre.
De még így is olcsóbb halogénnel szórakozni, mint LED-el...
Ja, emelt fényerejű izzót én is vettem pár éve mindkét autónkba, de elég hamar tönkrementek. Azóta csak "gyárival megegyező" egyszerű izzókat veszek. Amúgy meg a fényerejük sem volt valami lenyűgöző. Ráadásul sikerült olyat vennem, aminek a színhőmérséklete is zavaró volt... Szóval maradok az legegyszerűbbnél, elvégre ahhoz méretezték az autó lámpáit ;-)
A LED izzók lényege, hogy lényegesen kevesebbet fogyasztanak a hagyományos és halogén izzókhoz képest is. De ennek csak akkor van jelentősége, ha villanyhálózatról használják őket. Autóban ez a szempont, egyszerűen nem létezik...
Attól, hogy te nem látod, attól még létezik :) Nehezen mérhető, de biztos, hogy üzemanyagban jelentkezik a különbség (persze mondhatod, hogy kit érdekel).
Gondolom, hatalmas üzemanyag megtakarítást jelent ha halogének helyett, LED izzók vannak egy autóban. Szinte már tankolni is alig kell járni.:) Te csak kukacoskodsz, Cuba!
Én ilyet használok és bevált. [LINK] 6 csomaggal tudok venni a ledes árából.Amennyiben 2 évente cserélem az akkor 12 év. Mennyit kell menni az autóval,hogy megspóroljak 16EFt-ot a világításon?
Persze hogy te vagy a hülye, meg az analfabéta is!:) Akadj már le rólam, ha nehezedre is esik! Mivel méred meg B+, hogy mennyi benzint spórolsz a LED-es világítással egy halogénhez képest?! Egy lakóháznál ott a villanyóra, azon látod mennyivel kevesebb áram fogy egy hónapban, az előző havi még nem LED-es világításhoz képest. Te nagyon okos...
Na ezért vagy analfabéta, mert nem tudsz olvasni, értelmezni! Nézd már meg mit írtam, próbáld meg értelmezni! Bár ha eddig nem ment.... Aztán okoskodj tovább. Amúgy meg te akadj le rólam! Nem veled van bajom, hanem az ökörségeiddel.
Hozzászólás ehhez a témához :
Az ön neve:
E-mail:
Tárgy:
Üzenet:
Biztonsági kód:
Írd be a biztonsági kódot, vagy ha regisztrált felhasználónk vagy, akkor a jelszavadat :