Üdv Szakik! Fura gondolat motoszkál a fejemben: Van ugye egy villanbringám, 36V (10S5P) akkucsomaggal, értelemszerűen benne egy BMS áramkörrel is. Szereztem nemrég egy másik BMS-t, ami kékfogon keresztül igen bő infót az a csomag belső lelkivilágáról (feszültségek szádara cellánként pl) Viszont ezzel a BMS-sel használhatatlan a bringa, mert állandóan leold a védelme.
És akkor a kérdés: Ha mindkét BMS be van kötve szerintetek összevesznek-e? Az eredeti lenne a terhelés oldalra, a okos meg a töltőkörbe bekötve, de ugye mindkettő minden cellára is rá van kötve.
Üdv! Nem hiszem, hogy összevesznének, de maga a használata ilyen formában nem biztos, hogy jól működne. Ha nem a ugyanazon megy keresztül a töltés, és a kisütés, főleg gondolok a precízebb paramétereket figyelő BT-s verzióra, akkor esélyes, hogy a kellő paramétereket sem jól mérné/ számolná hiszen a kisütőáram mérése nem valósul meg, csak a cellafeszültség csökkenést érzékelné.
Köszi. Az elgondolás az volt, hogy a második leginkább a monitorozás miatt kerül bele, elvégre a gép lassan 10.000 km-nél tart és ugyan volt már frissítve az akkupakk, de alapjaiban 3 éves.
De ezekután inkább kihagynám hogy füstölni támadjon kedve, tudjuk mit művel 50 liion cella
Szerintem működni fog, mivel a kapcsokon alapesetben feszültségszintet néz. Hogyha van az akkufigyelőben cellakiegyenlítő áramkör, azzal adhat félrevezető cellainfót.
Jimmy
Hozzászólás ehhez a témához :
Az ön neve:
E-mail:
Tárgy:
Üzenet:
Biztonsági kód:
Írd be a biztonsági kódot, vagy ha regisztrált felhasználónk vagy, akkor a jelszavadat :