Sziasztok! Egy Dacia kombim van és ahhoz kérnék segítséget. Az első ajtók nyitásakor a szemünket majdnem kiveri az ajtó tetején lévő hegyes kanyar.A függőleges és a vízszintes irány találkozása olyan hegyesen találkozik, hogy a nyitáskor majdnem kiveri a szemünket. Más autóimnál ezek le voltak kerekítve (tompítva) és ez nem okozott gondot. Ha valakinek van erre valami okos jó megoldási javaslata szívesen venném! Köszi üdv: Péter
"Az első ajtók nyitásakor a szemünket majdnem kiveri" Nekem is Daciam van és igen,nagyon szarok! Ha a kereke alá teszem a lábam,akkor átmegy rajta. Német prémium, talán az nem ilyen...
Felx (sarokcsiszoló) , vágókorong, aztán ami útban van, azt saját ízlés szerint formálni ;-)
Nem is értem a kérdést amúgy, mert hát minden autó más, és kevés van, ami igazán rendben van ergonómiailag... Én pl. a mindennapokban általában egy Peugeot 207-be préselem be magam a 180 centimmel és végtelenbe tartó BMI indexemmel ;-) , de megoldom! Ha már bent vagyok, minden Ok :-) Mondjuk télen nagykabátban már necces a bemászás, tetriszezni kell rendesen magammal, de ez van. Vennék egy Merci G500-at helyette, de az meg túl magas, akkor meg az lenne a bajom ;-)
Sziasztok! Dénes Tibornak adjál pénzt! Én tulajdonképpen arra gondoltam,hogy hátha valakinek van egy olyan ötlete, hogy ezt a hegyes ajtót hogyan lehetne tompítani valamilyen gumival vagy hasonló anyaggal,hogy ne okozzon balesetet. Egyébként megvagyok vele elégedve mert halk, kényelmes jól gyorsul keveset fogyaszt(5,5-6l között), de ez egy elég problémás dolog amit jó lenne megoldani, vagy legalább tompítani.
Nem tudom ki mennyire van képben, de jelenleg ott tartunk, hogy 10-12 M egy normálisabb használt autó. Egy Duster is 9 körül van. 2 hónapja nézegetek és nem találok. A 2010-es kocsit kellene lecserélni, mert van benne már 300. Amit eddig megnéztem kissé 10 alatt, az egyik a sebváltókonzolon át volt lyukadva, a másik magyar első tulaj, miközben osztrák árvízkáros, a harmnadik nagy akksis hibás hybrid, el sem indult. És közben mi néhány ezer forintért órákat dolgozunk. Mi az az összeg, amiért egyáltalán érdemes reggel felkelni? Nem tudom.
"Meg mekkora ember ül bele...:)" Öcsém >190 cm + ~110 kiló volt, amikor a hasonló haverjával egy P126-tal jártak be dolgozni. Mármint mindketten egyszerre ugyan abban.
Látatlanban megmondani, hogy mit csinálnánk egy hegyes ajtóval elég fura megoldásokat szül. Főleg egy elektronikai fórumon. Én elvinném egy karosszériáshoz, csak jobban ért hozzá...
Tron, a második munkahelyemen az egyik főnökömnek kispolosa volt, a másiknak meg egy Fiat 500-a (még az eredeti ;-)
Ez olyan '95-'96-ban volt, én már akkor is 180 centi és 110-115 kió voltam. Ezek voltak a céges autók is, ezekkel jártam ügyfelezni, sőt az 500-ban még olyat is csináltam az akkori kis barátnőmmel, amit a tulajdonosának nem mondtam el ;-)
Akkoriban teljesen jól elvoltunk ezekkel az autókkal, a következő munkahelyemen a kolléga Zastava-ja már luxusautónak tűnt.
Manapság túl magasak az elvárások, és még probléma: az emberek hisznek a reklámoknak (és az álmaiknak) , és a legolcsóbb - legkisebb - legvacakabb felszereltségű autóktól várnak el olyat, amit nem lehet tőlük elvárni. Én mindig úgy voltam vele, hogy az új legkisebb és legfapadosabb helyett inkább egy régebbi, vagy pár éves kategóriákkal komolyabbat, még olcsóbban is, és marad bőven javítása... A Scenic-em pl. €11.000 volt nem egészen 4 évesen, 65.000km-el. Ez még mindig milliókkal olcsóbb, mint a legkisebb, legolcsóbb, legvacakabb, legfapadosabb új autó!!!
Hozzászólás ehhez a témához :
Az ön neve:
E-mail:
Tárgy:
Üzenet:
Biztonsági kód:
Írd be a biztonsági kódot, vagy ha regisztrált felhasználónk vagy, akkor a jelszavadat :